Web Analytics Made Easy -
StatCounter
Meniu
Your Cart

Politica de retur

Politica de retur – Bio-Superfoods.ro

Clientul Bio-superfoods.ro poate refuza receptionarea coletului ce contine produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:

  • Coletul prezinta deteriorari severe;
  • Produsele au fost livrate / facturat gresit;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • Produsele nu corespund descrierii;

Clientul are dreptul sa notifice in scris Bio-Superfoods.ro ca renunta la cumparare, cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la primirea produsului conform prevederilor OG 34/2014 și cu conditia nedesigilarii coletului.

Avand in vedere ca produsele comercializate de Bio-Superfoods.ro sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul nu mai este indreptatit la returnare decat in conditiile in care, dupa desigilarea coletului, in colet va gasi alte produse decat cele comandate.

Clientul se obliga sa notifice Bio-Superfoods.ro, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.

Clientului care a notificat Bio-Superfoods.ro ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, Bio-Superfoods.ro, considerand cererea nefondata/invalida poate refuza returul.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului, iar rambursul se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.

In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate mai sus, precum si in cazul lipsei conformitatii, situatie in care BIO-SUPERFOODS.RO va suporta contravaloarea transportului. 

Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:

  • Produse desigiliate.
  • Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, prune deshidratate).

Procedura de denuntare si retur:

  1. Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 2 modalitati:
    • la adresa de  email office@bio-superfoods.ro
    • la unul din numerele de telefon  0721700400 / 0786992299
  2. Un operator bio-superfoods va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, prin curier rapid În urma discuției cu departamentul de Relatii cu Clientii se va stabili o zi, respectiv o adresa de la care curierul va prelua coletul pentru retur.

  1. Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.

  1. Din suma achitata initial de client se vor retine taxele de transport aferente returului, urmand ca restul sumei de bani sa fie rambursata in termen de 14 zile calendaristice de la primirea in conditii bune a coletului de retur la sediul Bio-superfoods, impreuna cu scrisoarea de renuntare. 

Observații:

  • Se accepta returul numai in termen de 14 de zile de la primirea coletului.
  • In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii. 
  • Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici mai jos. Acest formular este doar un model si nu este obligatoriu.

 

FORMULAR DE RETUR PRODUSE

Produsul returnat este acceptat numai daca este insotit de acest formular completat de catre client si acceptat de noi. Pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0721700400 sau pe adresa de e-mail office@bio-superfoods.ro 

NUME SI PRENUME:_____________________________________________________

ADRESA:________________________________________________________­­­­_______

1. COMANDA:___________________________________________________________

2. FACTURA:____________________________________________________________

COD PRODUS RETURNAT:________________________________________________

DATA IN CARE ATI RECEPTIONAT PRODUSUL:_______________________________

DENUMIREA PRODUSULUI:________________________________________________

CONT IBAN:___________________________________________________________________

TITULARUL CONT IBAN: ___________________________________________________

MOTIVUL RETURULUI

Motivul solicitarii de retur marfa (va rugam bifati motivul) X

  • Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site
  • Nu am solicitat acest produs, s-a livrat gresit, pe factura apare produsul corect
  • Nu am solicitat acest produs, s-a livrat un alt produs decat cel comandat
  • S-a facturat si trimis alta cantitate decat cea comandata
  • Produs defectat în perioada de garantie
  • Produs deteriorat în timpul transportului (anexez proces verbal curierat)
  • Alte motive/observatii: ___________________________________________________________________

                                              ___________________________________________________________________

                                              ___________________________________________________________________

                                              ___________________________________________________________________

Observatii:

  • Perioada de analiza începe din momentul în care formularul de retur este completat cu toate detaliile solicitate (nume client, numar factura, descriere produs, motiv solicitare retur).
  • In cazul livrarilor prin curierat a produselor cu urme de deteriorare, analiza acestora se face doar pe baza formularului si a procesului verbal de constatare semnat între firma de curierat si destinatarul produselor.
  • Costurile de retur vor fi suportate de client în cazul în care returul se efectueaza din vina acestuia.
  • Va rugam NU trimiteti produsul în sistem RAMBURS, deoarece orice produs trimis în acest sistem va fi returnat fara notificare prealabila.
  • Toate produsele returnate vor fi insotite în mod obligatoriu, in colet, de „Formular retur marfa”.

 

DATA                                                            SEMNATURA


 

Colet returnat fara anunt in prealabil

In cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.

In situatia in care un colet care a fost expediat de Bio-superfoods nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, chat whatsapp, etc se vor dispune următoarele măsuri:

  • contul de client va avea posibila ca modalitatea de plată doar plata cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.

Bio-superfoods.ro va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: office@bio-superfoods.ro

 

In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale in vigoare.